Be mine

blev n0ll uppdatering igår efter att jag mött upp frida på busstationen. vi for iallafall direkt hem till mig och gjorde i ordning m-a-a-a-a-a-a-t = tacos! sen senare på kvällen så kom några hit, och kan lova er att det blev vääärldens bästa kväll med världens underbaraste personer! tack tusen gånger om för kvällen! aja, idag har vi inte gjort så mycket, typ ätit och sovit. tog oss även ut på en cykeltur/prommenad runt sammhället. blev världens finaste pratstund med världens finaste vän. ingenting utan dig frida, jag älskar dig!♥ aja, får se vad som händer ikväll. kanske blir samma som igår, men ingenting bestämmt. annars blir det väl bara film osv. blir bäst vilket som!

Kommentarer
Postat av: emilia

SV:Det är bara bra med mig!:)

2011-04-20 @ 08:32:10
URL: http://freefallin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0