tisdag

vaknade typ kvart över tolv inatt och trodde att klockan var typ kvart i nio, så fick världens panik och sprang upp, och undrade vafan ingen var vaken för, så jag kollade på klockan och såg att den ba va kvart över tolv, haha.. gick och la mig igen och somna direkt, och har sovit som en gud hela natten! var helt utvilad imorse när alarmet ringde, vilket var jävligt skönt med tanke på att jag alltid brukar somna om;p
sitter iallafall och lyssnar på musik nu, har precis ätit frukost och nästan fixat klart mig. ska läsa igenom fysiken också eftersom jag har prov idag. har utvecklingsamtal också, kewl.. fast ne.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är bra med mig. Vad gör du nu?

2010-11-16 @ 11:03:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Filmskribenten

Hej, läs och följ gärna min blogg www.filmskribenten.blogg.se skriver om filmer, handlingen osv. Lägger upp nya filmer varje dag. Tack på förhand :)

2010-11-16 @ 16:42:48
URL: http://filmskribenten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0