måndag

Ny vecka, nya tag.
Iaf så har dagen varit super, så att säga. Idrotten var lätt bäst, haha måååånga skratt! Fast egentligen så tror jag det bara är jag och kajsa som förstår de roliga..;)
Sen kan man säga att hk;n också var jävligt bra. Praktiskt prov, så jag moa och matte gjorde vääääärldens goaste kyckling med hasselbackspotatis, kladdkaka och bröd! ;D Dock gick brandlarmet precis när vi skulle börja äta, haha skillzzz.

Jaja, planerna inför ikväll är att börja på min jävla novell, som ska vara inlämnad och klar på onsdag!? Och jag har knappt börjat med min, har inte ens en blekaste aning om vad jag ska skriva om.. Förslag på vad man kan skriva om?!?!?



Kommentarer
Postat av: mmelinda

mig sååklart!?!?! vafan tänkeru med, du behöver inte ens fråga:]]]

2010-05-17 @ 20:13:59
URL: http://mmelindakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0