sommarlov ♥

Äntligen sommarlov! Riktigt sommarväder har det varit också, runt 20 grader:D
Iaf så skulle vi ju samlas på folkan kvart över 9, var där till kvart över tio, så fick vi betygen, säga hejdå till alla osv. Och jag har faktiskt höjt mig till ett vg i ett ämne, stolt:]
Efter det så drog jag, olivia o kajsa och åt på frasses, sen gick vi och kolla på studenten, sen gick vi hem haha.. Och precis innan vi skulle gå hem så började det spöregna, så jag=blöt!

Ikväll ska iaf jag, olivia och kajsa ha skräckfilmsmaraton, haha förvånad över att kajsa ens vågar vara med:]
Haha nämen.. nu ska jag göra nått, puss


dagens outfit;


klänning - sytt själv
bolero - lindex
skärp - bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0