lördag

Asm kväll igår!
Först kom kajsa och olivia hit, och vi var galna. Sen ringde karin, så vi gick och mötte henne, sen drog vi hem och kolla på film - drag me to hell. Och ja, jag och kajsa dog, helt seriöst haha! Fyfan, jag och skräckfilmer går inte ihop! Efter vi sett den, såg vi she's the man, sen runt halv ett gick vi ut, följde karin en bit hem osv.
Sen skulle vi se en till film, men alla va aströtta, så vi somna istället.
Sen imorse vakna vi typ halv elva av att telefonsatan ringde, så vi satte igång en till film, dock såg vi inte klart den, utan istället gick vi ut och spela kubb med mamma o syster, och yep, jag, kajsa o olivia vann;)

Nu har dom iaf dragit hem, och jag har ingen aning om vad jag ska göraaaa..
Jaja, pusS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0