hej

en dunderbra kväll till, det gillas! iaf så drog jag först till therese, och under tiden som vi väntade på att jesper skulle komma hem (vilket tog ett jävla tag..) så hade vi galet mycket damp! HAHAHA seriöst, orkar inte..
nemen, när jesper väl kommit hem, så gick vi och mötte upp RasMus och kimpan, som sällskapade oss resten av kvällen. så vi drog o badade, + några andra som jag inte vet vad dom heter ;$$$ opz.
hähä, jag och therese bada med kläderna på:] fett najz, jao. fast när man väl kommit upp ur vattnet så blev det satans kallt.
så vi drog hem o bytte om, och dom snubbarna som jag inte vet vad dom heter stack, och jag, jesper, therese, RasMus o kimpan drog hem till jesper, och chillidillade;)

nämen, nu är jag=trött. så natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0