lördag

Haha, Kajsa ville att jag skulle uppdatera bloggen, och det borde jag nog göra, så därför ska jag skriva lite nu :)

Igår gjorde jag och Melinda ingenting alls faktiskt, vi spela Rebubbled, tog massa kort osv. Men senare på kvällen, efter vi ätit, så drog vi ut. Det var inte lika kallt igår:):):)
Men det var inte alls nå mkt folk ute, typ inga, så vi bestämde oss för att hyra film, och gå hem. Fast vi startade inte filmen direkt, för vi prata med kortisalleballe i telefon, ganska länge:] Men sen startade vi filmen, och GAAAASH, den var asläskig! Vi skrek som satan:]:] haha!

Och idag klev vi upp vid 2, då gick vi upp och fika, och sen dess har vi faktiskt inte heller gjort nånting.
Vi har iaf nyss ätit, och nu ska vi väl fixa oss osv, och sen drar vi säkert ut, och ser om det är nå socialt folk ute :) Så hör av er, om ni är sociala:):):)

Men vi hörs kanske mer ikväll.
XOXO


Kommentarer
Postat av: isabell

sv; 72? ja är ju alltid på bana 72, ha ju klarat ut spelet 100 ggr om, hahah

2010-01-09 @ 22:48:23
URL: http://matttssson.blogg.se/
Postat av: jennelie

va för film såg ni?:)

btw, ni är snyggast:*

2010-01-09 @ 23:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0