I gotta feeling, that tonight's gonna be a good night!

Äntligen hemma efter återigen 14 timmar i en trång bil!
Känns ändå skönt att vara hemma igen, även fast jag inte skulle tveka på att stanna där nere i en vecka till.
Men nu tänker jag börja om på nytt här hemma, och göra 2010 till ett superbra år, för det är precis vad som behövs! :)

Har i alla fall haft en toppenvecka där nere, har spenderat nästan alla dagar nere på stan, och mycket pengar har gått åt! ;) Kan också berätta att jag blev något förvånad, över att dom har så jävla mycket snö? ;o Det är typ lika mycket snö där, som här? Haha..

Har hunnit packa upp nästan alla mina grejer, tagit en lång dusch, och nu ska jag snart ringa och väcka Isabell, för det ville hon.. :)
Sen ikväll blir det party all night! ;) Haha nejmen.. Vi ska gratta Kajsa, också sover dom över här! :) Mys!
Har längtat som en tok till den här kvällen, den kommer bli super! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0