lördag

Hann inte blogga nått igår, eftersom Kajsa drog med mig hem direkt efter skolan.
Men iaf, vi gjorde inte så mkt, tog det bara lugnt. Kolla på Let's Dance, där vi somna mitt upp i allt, skratta, prata osv. Nästan sånt som vi alltid gör :)

Men hursomhelst, vaknade ovanligt tidigt idag, typ vid halv nio (!!!!!!), haha gash, fatta inte hur jag kan..
Så nu sitter jag och kollar runt på kläder jag kanske ska beställa.
Nått av det här kanske?










Beslutsångest!!!

Nu ska jag vara duktig och städa rummet..
XOXO


Kommentarer
Postat av: muA

vill ha den näst längst ner o.o gash ska våldta den

2010-01-23 @ 23:08:01
Postat av: katarina

den randiga va finast:]

2010-01-28 @ 18:17:49
URL: http://kkump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0