bambi på hal is

På gympan idag hade vi skridskor! Hahaha.. Det är inte min grej kan ja lova! Borde sett jävligt dumt ut när jag väl var ute på isen (?) ;)

Men hursomhelst, drog till Lycksele vid halv 3 idag, det tog inte alls lång tid, en kvart eller nått.
Jennelie skulle egentligen komma och möta mig vid tandläkarn, så att jag fick träffa hon en snabbis, men hon hann typ inte. Så det blev direkt hem istället.
Sen var det ju träning ikväll också, känns grymt skönt att den är igång igen! Men jobbigt vare, men det får man ta. Det var iaf kul, och det är ju huvudsaken :)

Men nu har jag inge mer att skriva, så nu ska jag gå och kolla på Medium.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du är jätteduktig på skridskor :-) love you

2010-01-19 @ 06:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0