lördag

Kajsa var ju som sagt här igår, vi kollade på " en shoppaholies bekännelse " eller hur den nu stavas :]
Men ja, hade förväntat mig mer av den filmen, så det är nog ingen jag skulle kunna se om igen.

Har gjort om lite i mitt rum i morse också, eller ja.. flyttat sängen, ställt in en fotölj (stavning?), tagit ut mitt databord osv.

Men hursomhelst, inga planer inför dagen, vet inte om jag och kajsa skulle göra nått ikväll? Ingenting som är säkert iaf.
Ska ta mig tid att plugga lite också, eftersom vi snart har svenskaprov osv. Men jag slipper göra omprov i so, såååå skönt! Så nu gäller det för mig att göra en bra fördjupning om "vallfärden till mecka"!

Aja, nu ska jag sluta babbla och göra nått vettigt istället.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0