Dag 07 – Min(a) bästa vän(ner)

kajsa malmbo. har känt henne i stort sätt hela mitt liv, och jag är så jävla glad över att ha henne som vän. hon är den som står mig närmast, den jag har dom allra galnaste stunderna med, den jag kan prata med om allt, den jag verkligen kan vara mig själv med, den som får mig att le no matter what. hon är en sån fin person, på alla sätt och vis, och hon är en vän alla borde få ha! bästavän, livet ut.
melinda karlsson. det är som om vi känt varandra hela livet, fast egentligen bara ett år? känns helt galet. kommer ihåg allt så väl, första gången vi träffades. vi klickade direkt, och sen dess har hon varit en av dom som stått mig närmast. hon är den jag kan ringa till så fort nånting har hänt, och hon lyssnar och hjälper mig fullt ut. vet inte hur jag nånsin ska kunna tacka henne för allt hon hjälpt mig med. bästavän, syster, allt. jag älskar dig!
frida jakobsson. ångrar absolut inte att jag lärde känna dig. du har gjort en enorm skillnad i mitt liv. allt känns så jäkla mycket enklare med dig vid min sida. du är så fin, på både in och utsidan. jjj&fff genom allt. jag älskar dig och saknar dig, måste träffas snart!! bästavän!
jennelie munther. under flera års tid så har du alltid funntis vid min sida, alltid brytt dig så fort nånting har hänt. du är en sån fin vän, och jag är så glad över att jag lärt känna dig. du är världens underbaraste och jag saknar & älskar dig!

Kommentarer
Postat av: jennelie ♥

aw!!<3

jag älskar dig mest gumman och saknar dig, puss(L)(L)

2010-12-16 @ 18:06:44
URL: http://jennelieee.blogg.se/
Postat av: melinda

jag älskar dig mest utav alllt bästavän

2010-12-17 @ 16:54:52
URL: http://mmelindakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0