Dag 03 – Mina föräldrar

gör om mitt inlägg om 'mina föräldrar'. kan säga såhär, både jag, mamma och pappa har haft våra stunder, precis som nästan vilken familj som helst, inget konstigt med det. men det betyder inte att jag hatar dom för det?än fast jag kan slänga ur mig vilka ord som helst när vi bråkar, så kommer jag alltid att älska dom!

iallafall, min mamma heter ingela, är 43 år och jobbar i en caféteria på en skola. hon är jätte kort och har oftast ett léende på läpparna. enda skillnaden mellan oss är väl att vi tänker och tycker precis olika, haha.. men skit samma, älskar hon ändå!

min pappa heter lars, är 44 år och jobbar med lastbilar osv. han är en sån här kille som kan skämta om nästan allting med nästan alla. har också oftast ett léende på läpparna. och om man bortser från våra bråk-stunder, så är han dunderbra, och jag älskar honom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEkort??? Jag är ju 1 deci längre än dej :-)

2010-12-11 @ 09:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0