Dag 01 – Om mig

finns en hel del att säga här, haha! iallafall, heter josefine appelqvist, är 15 år och bor i vilhelmina tillsammans med mamma, pappa och mina 2 systrar. vilhelmina är ett ganska litet samhälle, vilket betyder att alla vet allt om alla ungefär.. har även en storasyster, dock har vi bara samma pappa, men ändå. vi har inte haft sån stor kontakt under min uppväxt, med tanke på att hon bott nästan hela tiden hos sin mamma, och hos oss nån helg ibland. nu bor hon i umeå tillsammans med sin pojkvän, vilket gör att vi inte träffas ofta alls, eller har sån stor kontakt. tycker det är väldigt tråkigt, eftersom hon ändå är min syster. men jag älskar henne no matter what.

går i 9D på hembergsskolan med världens bästa klass! kom ihåg i 7an, då va alla astatja med varandra och allt. men sen i 8an så vände precis allt. alla började trycka ner alla, och stämningen sjönk totalt. usch, ville inget hellre än att byta klass då! men under sommarlovet till 9an så mognade nog alla. nu är vi tajta igen, och vi har alltid roligt på lektionerna! kan inget annat än att älska den klassen.

på fritiden då? har blivit så jäkla trött nu på senaste tiden, eftersom det är mycket med skolan och allt, så nu har det blivit så att jag mest sitter hemma på kvällarna. men brukar även vara med mina underbara kompisar. har nog världens bästa, alla finns där för en, och stöttar en verkligen fullt ut! men den jag oftast brukar vara med är nog kajsa. hon är en sån person som man aldrig har tråkigt med. hon är glädjespridaren nummer 1, och nästan varje gång vi är med varandra så brukar det oftast bli så att vi ligger ner och nästan skrattar tills vi gråter. haha nemen, hon är så lik mig, på alla sätt och vis, och jag är jävligt tacksam över att ha hon som vän!

vad mer då? jag har ett jävla temperament. helt seriöst, kan hetta till på minsta lilla, spelar ingen roll vad det är eller vad det gäller. så när jag blir arg är jag ingenting att leka med, haha!

det var det mesta jag hade att säga om mig. är det nånting ni undrar över så är det bara att slänga in en kommenter:) pöss

Kommentarer
Postat av: storasyster!

HALLÅ! du glömde ju mig!

2010-12-07 @ 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0