vilket liv ass0

herregud vilket liv jag har alltså, det enda jag har gjort idag är; suttit vid datorn, sett film, suttit vid datorn, och suttit vid datorn ännu mer. men det är typ det enda man kan göra när man är sjuk...
olivia var iaf här nyss och låna ett par skor som hon ska ha i uppsala, åh jag vill också dit. iaf bort nånstans, är trött som en tok på den här hålan. och kajsa kan också få vara en gris som är i egypten, och där har hon varit i 2 veckor!!!!! fast, hon återvänder till kalla sverige idag, så hon kommer antagligen hem till vilhelmina imorn, vilket är vääääldigt possitivt för mig, hihi:] saknar hon!
jaja, nu ska jag fortsätta... sitta vid datorn? ja, pusshej

Kommentarer
Postat av: jennelie

suttit vid datorn, sett film, suttit vid datorn, och suttit vid datorn ännu mer.

då är vi två:]]

2010-04-08 @ 19:49:34
URL: http://jennelieee.blogg.se/
Postat av: jennelie

sv: hahha,inte mke till liv:]<3

2010-04-08 @ 23:31:54
URL: http://jennelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0