onsdag

Förlåt för att jag inte skrev något igår när jag kom hem, men ni kommer fatta lite längre ner i inlägget varför jag inte gjorde det:)
Iaf, var ju i umeå igår, mkt roligt kan ja lova! :) Träffade även Jennelie&Frida där, det var ett tag sen sist:) Saknar dom brudarna!
Hursomhelst, dagen var galet mysig. Gómat, shopping, skratt osv. Så, tack för dagen! =)
Fick med mig lite smått hem också, hiihi:) ska visa bilder sen.
Sen direkt när jag kom hem så kom isabell förbi, vi va här typ en kvart, sen drog vi till henne och var väldigt galna vill ja lova haha(a), och flumma!
Sen sovde jag hos henne, (därför kunde jag inte skriva), vi såg på film, där ja somna haha..
Sen imorse var allt som vanligt när vi vakna, tills vi skulle äta frukost.. När jag hade gjort min macka och skulle sätta mig vid bordet så kände jag hur yr jag blev, så jag gick till bordet och satte mig där, var fortfarande lika yr. Drack ett glas vatten och tog en ipren, och hoppades på att det skulle hjälpa. Men jag var fortfarande lika yr, och då började jag få så jävla ont i magen att ja trodde ja skulle dö.. Haha nejmen, de gjorde fan asont! Så jag gick och la mig i soffan, och fick ännu ondare! Låg och gned mig, och drack ännu mer vatten. Trodde jag höll på få njursten, med tanke på att jag blivit varnad över att få det. Men när jag legat där ett tag så gick nästan allt över, och då kändes det bara som vanlig mensverk, så jag antar att det var det som gjorde så förbannat ont! Haha! Men det var läskigt,oja!
Aja, nu kommer bilderna på de ja köpte :)


Hårspray -  lindex


Bälte - bikbok


Örhängen - ur&penn


Scarf - h&m


Strumpbyxor - kappahl


Skinnjacka - lindex

Det var allt :)
Nu ska jag ta mig tid att städa rummet, för det behövs haha..
PUSS



Kommentarer
Postat av: jennelie

jag köpte också sån där hårspray och bälte:]]<3

2010-04-08 @ 13:16:15
URL: http://jennelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0