when love takes over

Nu är det bara en dag kvar, sen jullov! Ååååh, längta! :)

Idag har vi bara haft slappa lektioner, på SOn gjorde vi typ ingenting, sen på matten fick vi spela spel, + sluta tidigare! Sen inställd gympa, sen biologi, där vi också fick sluta tidigare, och sen HK, där kolla vi på film och åt tårta, och där fick vi typ sluta en och en halv timma tidigare !! :) Härligt kan jag lova!

Men aja, ikväll har jag varit med Michelle, vi har varit på alla möjliga platser, och träffat alla möjliga människor! ;)
Haha.. Kom typ hem för en stund sen, och nu ska jag nog lägga mig i sängen och lyssna på musik.. =)

Och btw, jag fick en väldigt gullig julklapp av Kajsa också:] Jag känner mig som en riktig prinsessa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ÄR ju min FINA prinsessa. Love you!

2009-12-22 @ 06:40:03
Postat av: isabell

ofta du öppna julklappen?!?!?!................ snacka om att va nyfiken... >.<

2009-12-22 @ 14:42:45
URL: http://matttssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0