walking in memphis

Okej, det har hänt mycket idag, och jag orkar absolut inte sitta och skriva i detaljer!
Men visst, lite kan jag skriva :)
Imorse när vi fikat, så fixade vi oss, och sen drog vi ut. Och när vi hade kommit typ ända ner på vilhelmina, så skulle Melinda ta fram sina pengar, och med hennes inteligens, så hade hon tappat dom! Hahaha!
Så vi fick helt enkelt gå hela jävla vägen hem till mig..! Och när vi var precis utanför mitt hus, så låg hennes pengar där! Hahahaha, fan va vi skratta! xD
Så vi gick in till mig, sen så skutsade min snälla pappa ner oss igen, och då gick vi och bowla med Isabell och Sofie =) Jag och Melinda vann.... Hahahah, vi suger! :]
Sen träffade vi Sofia och Evelyn, så jag och Melinda var med dom ett tag :)
Men dom skulle hem efter en ganska kort stund, så jag och Melinda drog också hem då.
Sen efter maten skulle vi vara med Sofia och Evelyn igen, så vi gick hela vägen ner igen, fastnade på Ica, och väntade helt enlekt på att dom skulle komma.. vilket dom inte gjorde...
Så då hyrde vi en film, "1408", och drog oss hemåt! Vi tvätta bort sminket, och kolla på filmen.
Och seriöst, så jävla läskig film! Gahaha, trodde fan ja skulle dö.. Men min dvd lagga, så vi missa typ slute..
Men aja, då satte vi oss och bara prata, och blev aspigga! Och nu har vi damp, så nu ska vi sova.
Pussgodnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0