11/12

Jag orkade inte skriva något igår kväll, så därför ska jag ta en kortsammanfattning av det lilla som hände.
Efter skolan gick jag hem med Kajsa, jag åt, sen kollade jag på film med syster. Sen satte jag mig vid datorn ett tag, och sen kom jag igång med pluggningen! Fast det är egentligen inte så mkt jag behöver göra, eftersom jag bara behöver skriva ner vad jag kan om industriella revolutionen, vilket är ingenting..

Men aja, idag äre innebandyturnering, eller ja, lusseliret, men iaf :p
Och det är typ ingen i våran klass som ska va med?!?!? Så vi får se hur det går.
Menmen, efter skolan drar jag nog till ug med Moa och Emanuel, och väntar på att Robin ska komma, så då drar han och jag ner till busstationen och möter Melinda (!!!!!!!!!!).
Fan vad jag saknar hon, och nu får jag vara med hon hela helgen :DDDDDD Happyface!

Men aja, nu ska jag blåsa håret, sen lägga fram alla kläder jag behöver idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0